Üzenetet közvetítenek a céges ajándékok
Amikor egy logóval ellátott meglepetést kapunk, véleményt alkotunk az azt átadó személyről vagy vállalatról. Szinte azonnal meghatározhatjuk az ügyfelekhez való hozzáállásukat és megérthetjük, mennyire fontosak nekik, hiszen a céges ajándék kézzel fogható gondolat és szó. Logóval ellátott ajándéktárgyat kapva, a kollégák vagy partnerek akarva-akaratlanul egy márka reklámjának hordozóivá válnak, ezért nagyon fontos tudni, hogyan lehet kiváló minőségű céges ajándékokat választani.
A piacon elérhető reklám- és ajándéktárgyak köre nagyon széles, korlátlan lehetőségeket kínálva a választásra. Egy ilyen nagy választékban könnyű összezavarodni. Ezért nem árt kiemelni a fő kiválasztási kritériumokat, amelyekre összpontosítani kell a szuvenír kiválasztásánál. Ez a minőség, az ár, a márka és a kivitelező. A logóval ellátott céges ajándékok kiválasztásakor különös figyelmet kell fordítani az anyagokra, amelyekből azok készültek. Egyes ajándéktárgyaknak kellemetlen szaguk lehet, ami azonnal alacsony minőségű termékként jellemzi ezeket.
Pozitív érzelmeket váltanak ki a promóciós termékek
Idehaza a logóval ellátott ajándéktárgyak választéka hatalmas. Néha a katalógusokat átnézve és az árakat összehasonlítva nem értjük, miért van az, hogy az ugyanazon megjelenésű promóciós termékek ára akár a duplája a társaiknál. Sokan azt gondolhatják, hogy az egyik cég többet akar keresni, mint a másik, de ez nem egészen így van. Ezért érdemes odafigyelni a promóciós termékek anyagának minőségére, a logó tisztaságára vagy az összeszerelés pontosságára.
Végtére is, hogy mennyi ideig tart egy ajándék, amin a márkánk szerepel, a cégünk hírnevére is befolyással lehet. Például, ha esernyőt vásárolunk, győződjünk meg róla, hogy az vastag anyagból készült, ami nem törik el a legkisebb szélben! Amikor kiválasztunk egy kivitelezőt a promóciós termékek gyártásához, először érdeklődjünk a reklám- és ajándéktárgyak terén szerzett tapasztalatairól! A vállalat kora megmutatja a munkája során szerzett tapasztalatokat. A másik fontos pont a vállalat értékelésénél az ügyfelek. Sok esetben a referenciák önmagukért beszélnek.