A YouTube hirdetés, ami nem ereszt
Tény, hogy az átlagfelhasználót bosszantja, amikor valamilyen reklám szakítja félbe a videóját. Éppen ezért fontos a minőségi, lényegre törő YouTube hirdetés készítése. Nem kell a mellébeszélés, legyen lényegre törő és technikailag igényes. Miért érdemes olyan eszközt bevetni, amitől rengeteg felhasználó a falra mászik? Mert ezzel egyidejűleg rengeteg mindenkihez elér. Sokkal több információ közlésére alkalmas, mint egy átlagos kép vagy rövid reklámszöveg.
A YouTube hirdetés lehetőségeit akkor lehet a leginkább kiaknázni, ha a Google Ads kiegészítőjeként kerülnek alkalmazásra. A TopTarget kampánykezelése során, a Google Ads fiók beállítása mellett, a videókampányok is ezzel egyidejűleg kerülnek optimalizálásra. Több, megfelelően használt marketinges eszközzel, aminek a YouTube hirdetés is szerves része, pontosabban lehet célozni, ezáltal jelentősebb bevétel generálható. A siker érdekében többféle kampánycél közül lehet választani.
Szakszerűen felépített Google Ads kampány
Aki nincs teljesen tisztában azzal, hogy miként épülnek fel ezek a hirdetések és milyen tényezők határozzák meg a kampány sikerét vagy sikertelenségét, az könnyen elkövetheti azt a hibát, hogy nem a megfelelő szakembert bízza meg a hirdetések kezelésével. Nem mindegy ugyanis, hogy mekkora összeg kerül befektetésre a Google Ads kampány során, ahogyan az sem, hogy ez mekkora nyereséget generál a későbbiekben. Mi a garancia a sikerre?
A szakértelem. Ennek hiányában a Google Ads kampány szétszórja a hirdetéseket és olyan felhasználók előtt is megjeleníti azokat feleslegesen, akik egyáltalán nem érdekeltek a vállalkozásunk által kínálat termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban. Rossz kezekben a Google Ads kampány előnye könnyen hátránnyá alakulhat. A fizetés kattintások után történik. A felesleges kattintások tehát felesleges kiadást jelentenek. Ezért a Google Ads kampány megtervezése során egy bizonyos felhasználói réteget kell megcélozni, egyébként olyan lenne, mintha vaktában lövöldöznénk a sötétben.